piątek, 9 października 2020

Stylizacje z wyboru #1

Cześć!

Po tej długiej, bo trwającej dwa tygodnie, przerwie przybywam z nowymi postami.

W tej serii będę próbować (mam nadzieję, że z dobrym skutkiem) tworzyć stroje z dwoma wybranymi, wylosowanym przez generator, elementami. Żeby nie było tak łatwo, będę musiała z tych dwóch rzeczy stworzyć 3 stylizacje na różne okazje. One również będą losowane przez komputer, wobec tego nie będę miała wpływu na wybór kategorii. Mogą to być np. na co dzień, elegancka i sportowa, itd. Ważne, by nie było tak łatwo. Skoro ogólne zasady mamy już wyjaśnione to teraz czas przejść do realizacji.

Na początku należy oczywiście wylosować bohaterów całego wyzwania, więc sprawdźmy co nam przyniósł los. Tak wygląda zestaw z którym przyjdzie mi się tym razem zmierzyć:

  

Następnie wylosowałam 3 kategorie, spośród 10 znajdujących się w "puli", a są nimi:

- na randkę

- do szkoły

- na jesień

Zadanie wydaje się z pozoru łatwe, bo elementami bazowymi są ubrania w tym samym kolorze, ale niech zostanie tak na dobry początek, później będzie trzeba już zwiększyć poziom trudności.

Wszystko przygotowane, więc przejdźmy do realizacji wyzwania.

Na randkę

Ta stylizacja najbardziej mi się podoba, bo wszystko wygląda schludnie, a czerwony i czarny świetnie do siebie pasują. Postanowiłam pozostać tylko przy dwóch barwach, żeby nie zrobić zbyt dużego zamieszania. Myślę, że dałoby się pójść w takim stroju na randkę.

Do szkoły

Druga kategoria przypadła na ubranie do szkoły. Tutaj już było nieco ciężej, bo miałam problem z dopasowaniem poszczególnych elementów do siebie. Kolor czerwony nie najlepiej wpasowuje się w inne barwy, niż te podstawowe, ale mimo wszystko uważam, że efekt końcowy nie jest wcale taki zły.

Na jesień

Ostatnią już była stylizacja na jesień. Tutaj ponownie idealnie sprawdziło się połączenie czarnego i białego z czerwonym. Nie do końca dobrze całość wygląda z tą koszulką, ale starałam się cokolwiek z tym zrobić i gdyby to zmienić, byłoby lepiej. Jednak wyzwanie to wyzwanie, trzeba się dostosować.

Zauważyłam, że brakuje mi wielu rzeczy w szafie, będę musiała nad tym popracować i odświeżyć trochę stan mojej garderoby. Oprócz tego małego minusa, stylizacje tworzyło się bardzo przyjemnie. Ostatnio miałam kłopot z dopasowaniem do siebie ubrań, bo nic mi się nie podobało. Teraz przynajmniej mogę ponownie wdrożyć się w ten klimat.

To wszystko co na dziś przygotowałam.
Dziękuję za przeczytanie i do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz