środa, 5 sierpnia 2020

Moje ulubione elementy garderoby! cz.2

Hej!
Na wstępie chciałabym podziękować za 1000 wyświetleń, jest mi bardzo miło, że ktoś chce czytać tego bloga, bo staram się, aby było tu ładnie i miło. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na jeszcze dłużej, a za jakiś czas być może pojawi się jakaś seria na zapisy. Czas pokaże, a tymczasem przejdźmy do tematu posta.
Patrząc na zestawienie tych ciuchów zauważyłam, że jest tutaj bardzo "normicko". Cóż. wygląda na to, że moje wyobrażenie o byciu oryginalnym awatarem spełzły na niczym. Jeśli nadal jesteście zainteresowani to zapraszam serdecznie do czytania!


Koszula "Disco"


Uwielbiam niebieski, dlatego uwielbiam też tę bluzkę, bo ma idealny odcień tego koloru. Poza tym również ładnie prezentuje się i ze spódniczkami oraz spodniami.

Ramoneska "Metal"


Na początku miałam problem z ubraniem jej do czegokolwiek, zawsze mi coś nie pasowało do reszty. Potem jednak odkryłam jej potencjał i obecnie bardzo często ją ubieram do spódniczek. Dodaje nieco "ciężkości" do lekkiej, dziewczęcej stylizacji. Z tą kurtką dobrze wyglądają kolczyki krzyże, więc jak wszystko, odpowiednio połączone "normickie" elementy nie są takie złe.

Spódnica "Wizard"


Standardowa spódniczka ze sklepu klubowego, chyba każda awatarka ma ją w swojej szafie. Jest bardzo uniwersalna, więc można ją upchnąć do każdego stroju (z lepszym lub gorszym skutkiem). Często widzę ją w stylizacjach kolorystycznie dopasowanych do dołu spódnicy razem z rajstopami, z tego samego zestawu, w tym samym odcieniu i bardzo ładnie to wygląda.

Opaska "Ne.oN"


Dobrze łączy się z innymi fioletowymi elementami ubioru. Ładnie wygląda na większości włosów, czego nie można powiedzieć o innych nakryciach głowy (np. kapeluszach), które razem z niektórymi fryzurami nakładają się na siebie i nie wygląda to estetycznie. Ta opaska jest moją ulubioną ze względu na fioletowy kolor, ale często noszę też tą złotą oraz zieloną, a także niebieską kokardę.

Tenisówki "Freedom"


Te buty po prostu są ładne i w sumie jak wszystkie rzeczy z tego zestawienia pasują do dużej ilości rzeczy w garderobie. Nadają się do spódniczek, spodni oraz szortów. Cieszę się, że zostały dodane i zastąpiły inne trampki, a konkretnie Tenisówki "Błękitna Gwiazda", kiedyś bardzo często noszone przez płeć piękną.

Myślę, że tyle wystarczy z moich ulubieńców ubraniowych. Jest ich trochę więcej, ale wybrałam te najulubieńsze. Teraz pozostaje wyczekiwać, aż dodadzą jakieś nowe stroje. Miejmy nadzieję, że przyjdą kiedyś do nas te zaległe ciuchy, które od dawna są już na rosyjskiej Awatarii.
Dzięki za przeczytanie i do następnego!




2 komentarze: